Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Базові показники ефективності діяльності Щорського районного суду за
І півріччя 2014 року
№ |
Назва базового показника ефективності діяльності суду |
За І півріччя |
За рік |
1 |
Залишок справ і матеріалів , які не розглянуті з попереднього періоду в т.ч.залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік для місцевого суду |
36 |
|
0 |
|
||
2 |
Кількість справ і матеріалів, що надійшли до суду |
744 |
|
3 |
Кількість розглянутих справ і матеріалів |
714 |
|
4 |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період В т.ч.залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік для місцевого суду |
66 |
|
0 |
|
||
5 |
Кількість скасованих судових рішень |
11 |
|
6 |
Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду В т.ч. визнаних обгрунтованими |
0 |
|
0 |
|
||
7 |
Середня кількість справ і матеріалів, що перебували на розгляді в суді на одного суддю |
195 |
|
8 |
Загальна кількість вхідної документації ( документів, справ і матеріалів) |
2306 |
|
9 |
Середня кількість вхідної документації ( документів, справ , матеріалів) на одного працівника апарату суду ( за виключенням секретарів судових засідань і помічників суду) |
230,6 |
|
10 |
Кількість працівників апарату суду на одного суддю |
5 |
|
11 |
Відсоток розглянутих справ |
96 |
|
12 |
Середня кількість розглянутих справ на одного суддю |
178,5 |
|
13 |
Відсоток скасованих судових рішень |
1,5 |
|
14 |
Кількість судових засідань з використанням режиму відеоконференцзв»язку |
1 |
|
15 |
Кількість виклику осіб до суду з використанням смс-повідомлень |
35 |
|
16 |
Наявність веб-сторінки суду, виконання вимог законодавств та рішень ради суддів щодо веб-сторінки суду |
Так |
|
17 |
Результати опитування громадян- відвідувачів суду з питань, що стосуються якості діяльності суду, з вказівкою дати опитування |
26.03.2014* |
|
*Проведеним 24-26 березня 2014 року опитуванням 7 відвідувачів суду в рамках Моніторингу стану незалежності суддів України встановлено, що громадяни оцінили:
1) зручність умов перебування громадян в суді : на «відмінно»- 5 респондентів (71,4%), «важко сказати» - 2 респондента (28,6 %);
2) повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду: на «відмінно»- 3 респондентів (42,9%), «добре» -4 респондента (57,1%);
3) якість роботи суду : на «відмінно»- 5 респондентів (71,4%), « важко сказати » -1 респондента (14,3%), «незадовільно» -1 (14,3%) ;
4) Коректне та ввічливе ставлення суддів: «так» - 7 респондентів (100%)
5) Коректне та ввічливе ставлення працівників суду : «так» - 6 респондентів (85,7%), «скоріше так»- 1 ( 14,3%);
6) виконання своїх обов»язків працівниками суду: « відмінно»- 3 ( 42,8%), «добре» -3 (42,8%) , «важко сказати» - 1( 14,3%)
7) Забезпечення справедливого, незалежного та неупередженого судового розгляду справ: «так» - 5 из 6( для респондентів чиї справи вже завершені) - 83,3 %, « важко сказати» -1 ( 16,6%).
8)чи викладено рішення доступною для розуміння мовою: « так» - 2 ( 33,3%), « ще не ознайомилися з рішенням» - 4.