Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
№ |
|
2013 рік |
1. |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті зпопереднього періоду |
34 |
|
в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік |
0 |
2. |
Кількість справ і матеріалів, що надійшли |
1509 |
3. |
Кількість розглянутих справ і матеріалів |
1505 |
4. |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період |
38 |
|
в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік |
0 |
5. |
Кількість скасованих судових рішень |
9 |
6. |
Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду |
0 |
|
в т. ч. визнаних обґрунтованими |
0 |
7. |
Результати останнього опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду з вказівкою дати цього опитування (позитивний показник у відсотках) *за відсутності інших даних можливо використовувати дані всеукраїнського опитування громадян-відвідувачів суду проведеного за ініціативою Ради суддів України 15.08.2012 по конкретному суду |
Проведеним 15.08.2012 року опитуванням 12 відвідувачів суду в рамках Моніторингу стану незалежності суддів України - 2012 встановлено, що громадяни оцінили:
1) зручність умов перебування громадян в суді : на «відмінно»- 8 респондентів (66,7%), «добре» - 4 респондента (33,3 %); 2) повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду: на «відмінно»- 5 респондентів (41,7%), «добре» - 6 респондента (50%), задовільно – 1 (8,3%) ; 3) ефективність організації роботи суду : на «відмінно»- 7 респондентів (58,3%), «добре» -4 респондента (33,3%), «задовільно» -1 (8,3%) ; 4) Коректне та ввічливе ставлення суддів: «так» - 11 респондентів (91,7%), «скоріше так»- 1(8,3 %); 5) Коректне та ввічливе ставлення працівників суду : «так» - 12 респондентів (100%); 6) Забезпечення справедливого, незалежного та неупередженого судового розгляду справ: «так» - 12 респондентів (100%).
|